diumenge, 25 de setembre del 2016

escrits anteriors


Hola em dic Eva estudio en el institut del Pla de l'Estany i faig 4rt ESO.
Visc a Banyoles, i es la capital de la comarca del Pla de l’Estany.
I vaig néixer al hospital de Girona, sóc de l’any 1997 i faig els anys al 9 de Agost i ara tinc 15 anys. A mi m’agraden molt els animals, i dos dels meus favorits son els cavalls i els gossos. I m’agrada sortir amb les amigues, anar a comprar roba  amb elles  per poder anar iguales.  I les meves millors amigues que me les estimo com si fossin les meves germanes, són l' Aisetu i la Natàlia. I m’agrada molt anar aquest institut per que gràcies això he pogut fer amigues noves.



 Presentació de l’ Aisatu Sisoho.

Hola sóc l’Aisetu  jo vaig néixer a Banyoles, el 20 de febrer  del  1997. Tinc 15 anys i m’agrada molt estudiar. Estudio el I.ES.PLA DE L’ESTANY. Jo visc a Banyoles, és com un gran poble i m’agrada molt: mirar novel•les, fer-me trenes els cabells, estar amb les meves millors amigues, anar de compres, ajudar a casa, vestir a la moda i sortir al carrer sexy.




Hola sóc en Youssef Aghbal tinc 16 anys faig 4r d’eso. Visc a Porqueres,  que és un poble del Pla de l´Estany,  no hi ha molta gent, té camp de futbol on he jugat cinc anys. Però fins aquest any  que  ha arribat la crisi i no m’han pogut agafar. Però aquest any vull descansar, sense fer cap esport , bé  anar a peu a institut ( sempre perdo l’autobús, perquè aquest horari nou és molt difícil  de complir)  

Sóc del Real Madrid i m'agrada en Cristiano Ronaldo perquè és molt bo i m'agrada com celebra els gols i m'agrada com xuta les faltes, quan xuta la pilota fa com una s,  amb una velocitat de 125 km per hora i sempre serè del  Madrid. Visca al Madrid .


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada